Zoeken
  • VET Voeding En Training

Nieuwe lessen op het rooster!

Vanaf 14 september zullen er wekelijks 2 nieuwe lessen op het small group rooster van V.E.T. komen. POWERHOUR! Vanaf 14 september elke dinsdagavond om 17:30 uur POWERHOUR! POWERHOUR is een les waarbij conditionele oefeningen en kracht oefeningen met elkaar afgewisseld worden. We trainen hierbij op (spier) uithoudingsvermogen, we maken het lichaam sterker en met deze les zal je flink je conditie op de proef stellen.


Elke week zal er een nieuwe les op de planning staan. Tijdens deze les wordt er 200% inzet van jou verwacht. Er is weinig tijd voor rust en het doel is om de training van de dag zo snel mogelijk (met de juiste techniek) af te ronden.


We starten de les gezamenlijk met een warming up en wat mobiliteitsoefeningen. Daarna zal de WOD (workout of the day – training van de dag) uitgelegd worden. De ene les zal er gewerkt worden op tijd, de andere keer op herhalingen. Na de WOD sluiten we de les gezamenlijk af met wat ademhalingsoefeningen/mindfullness. POWERHOUR duurt 75 minuten.


LET OP: deze les is zwaarder dan de gemiddelde HIIT les die wij aanbieden. Mensen met blessures kunnen helaas NIET aan deze les deelnemen, proeflessen zijn NIET toegestaan in deze les en je dient enige ervaring te hebben met krachttraining voordat je aan deze les deelneemt. Deze les is NIET voor beginners. LEGS, GLUTES & CORE TRAINING LEGS, GLUTES & CORE training zal vanaf donderdag 16 september om 17:45 uur elke donderdagavond gegeven worden bij V.E.T..


De naam zegt het al: we gaan in deze les onze benen, billen en core goed aanpakken.

Wellicht heb je wel eens een BBB (Benen, billen, Buik) bij de lokale sportschool. Een half uurtje oefeningen doen op een matje met lichaamsgewicht en hooguit een elastiek. Hartstikke leuk, maar niet heel effectief. Om echt progressie te kunnen maken zal je gebruik moeten maken van weerstand. En daarom gaan wij in deze les aan de slag met krachttraining.


In deze les gaan we 6 weken lang met hetzelfde circuit. We wisselen kracht oefeningen af die gericht zijn op de beenspieren, bilspieren en de core. We werken op tijd en binnen die tijd op herhalingen. De LEGS, GLUTES & CORE training zal 60 minuten duren. Kom je deze les een keer ervaren?

185 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven